Koszyk jest pusty         Regulamin         Kontakt

Regulamin

Podstawowe zasady zamawiania:


(pełen tekst REGULAMINU poniżej)


1. Do realizacji zamówienia należy:

-wskazać zamawiane produkty i ich ilości,

-wybrać formę płatności za towar oraz sposobu jego dostawy,

-właściwe wypełnić formularz rejestracyjny, w którym zamieszcza się dane potrzebne do realizacji zamówienia, tj. adres dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz dane kontaktowe (imię i nazwisko, telefon, e-mail).


2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem lub problemów z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Kupującym w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.


3. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Kupującego oraz potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji przez Sprzedającego (e-mail zwrotny).


4. Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Kupującym.


4. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu jego wysłania. Wprowadzanie zmian lub wycofanie wysłanego zamówienia jest możliwe poprzez:

kontakt e-mail: book@ksiegarnialitera.pl,

kontakt telefoniczny: 665656581


5. Nie przyjmujemy zwrotów



Wysyłka:

1. Realizujemy do 3 dni roboczych.

2. Możliwa jest łączona wysyłka po wcześniejszym ustaleniu kosztów.

3. Odbiór osobisty w punkcie jest bezpłatny.


4. Koszty przesyłki i zwrotu (z wyjątkiem zwrotu z winy sprzedającego) pokrywa Kupujący.

5. Wysyłka realizowana jest przez Pocztę Polską ().




Dostępne opcje wysyłki


1. Paczka rejestrowana - kurier Poczty Polskiej - POCZTEX48


REGULAMIN



I. Informacje ogólne



Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy "Księgarnia LITERA”.



1. Właścicielem księgarni jest firma:
antykwariat myszy i ludzie,
z siedzibą w Łodzi, przy ul. Próchnika 9 m.17, 90-453 Łódź

NIP 7252007910,


2. właścicielem domeny księgarnialitera.pl jest firma
mała litera Michał Brzozowski
z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 277 l.4U, 90-457 Łódź



adres dla odbioru osobistego zamówień
i obsługi klienta: Księgarnia LITERA 90-060 Łódź, Nawrot 7 w godz. pn-pt 10-16
2. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Nabywcą, a księgarnią internetową "Księgarnia LITERA", zwaną dalej Sprzedawcą

3. Zawartość stron internetowych księgarni "Księgarnia LITERA" nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i powinna być rozumiana wyłącznie jako informacja handlowa. Nabywca wypełniając formularz zamówienia bądź też wysyłając e-mail zawierający zamówienie, składa Sprzedającemu ofertę kupna określonego towaru.



II. Zamówienia


1. Zamówienia w sklepie mogą składać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.

2. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez: stronę www.księgarnialitera.pl, za pomocą poczty elektronicznej book@księgarnialitera.pl,

3. Do realizacji zamówienia poprzez stronę www.księgarnialitera.pl niezbędne jest:

- wskazanie zamawianych produktów i ich ilości,

- wybór formy płatności za towar oraz sposobu jego dostawy,

- właściwe wypełnienie formularza rejestracyjnego, w którym zamieszcza się dane potrzebne do realizacji zamówienia, tj. adres dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz dane kontaktowe (imię i nazwisko, telefon, e-mail).


4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem lub problemów z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Nabywcą w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia.

5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Nabywcę

6. Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Nabywcą.

7. Nabywca może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu jego wysłania. Wprowadzanie zmian lub wycofanie wysłanego zamówienia jest możliwe poprzez:

- kontakt e-mail pod adresem book@księgarnialitera.pl

- kontakt telefoniczny pod numerem +48 665656581


8. Towar uznaje się za sprzedany w momencie nadania przesyłki. Tym samym jest to data wykonania usługi.

9. Na życzenie sklep wystawia fakturę bez VAT.



III. Ceny towarów i płatność

1. Ceny towarów znajdujących się w księgarni www.księgarnialitera.pl podane są w polskich złotych i są cenami brutto.

2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez konsumenta zamówienia.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie z zastrzeżeniem pkt III. 2, wycofywania produktów ze sprzedaży lub wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego.

4. Nabywca może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl,

- przedpłata przelewem na konto bankowe:



- płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.



IV. Koszty i terminy dostawy

1. Na czas oczekiwania na zamówienie składa się: czas potrzebny na przygotowanie przesyłki przez sklep oraz czas dostawy przesyłki przez kuriera/pocztę.

2. Większość zamówień sklep wysyła w przeciągu 3 dni roboczych od momentu wpływu pieniędzy na konto, lub przesłania potwierdzenia wpłaty. Wysyłka realizowana jest wyłącznie w dni robocze.

3. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt nadania przesyłki na terenie Polski, koszty nadania przesyłki pokrywa Nabywca.

4. Informacja o koszcie nadania przesyłki jest dostępna w trakcie dokonywania zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych towarów.

5. Nabywca zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru i uregulowania należności za zamówione towary zgodnie z wybraną formą płatności. Nabywca może odmówić odbioru zamówionego towaru jedynie w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru przesyłki jej uszkodzenia.



V. Zwroty

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.) Nabywca może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, wraz z dowodem zakupu oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość należy przesłać na adres sklepu. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru, którego stan nie jest w żaden sposób pogorszony w stosunku do stanu wysłanego.

2. Zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu drogą przelewu bankowego na wskazane przez Nabywcę konto lub przekazem pocztowym na wskazany na zamówieniu adres. Zwrotowi nie podlega koszt odesłania towaru przez konsumenta.

3. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Zalecamy sprawdzenie opakowania przesyłki przed jej odebraniem, tj. czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować takiej przesyłki i w obecności kuriera sporządzić stosowny protokół oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Późniejsze reklamacje dotyczące uszkodzeń spowodowanych transportem nie będą uwzględniane.

4. Koszt przesyłki zwrotnej oraz opakowania ponosi Nabywca. Przesyłka winna być zabezpieczona w taki sposób, by towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

5. Zwrot towaru uszkodzonego podczas przesyłki z winy Nabywcy nie będzie uwzględniany.

6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.



VI. Reklamacje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Nabywca znajdzie w nim wady ukryte lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.

2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia.

3. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.



VII. Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienie, Nabywca świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. nr 133 poz. 883 z późn. zm.) Nabywca ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do sklepu.



VIII. Polityka prywatności dotycząca „cookies”
Sklep www.księgarnialitera.pl używa tzw. „cookies” („ciasteczka”) w celu umożliwienia Państwu wykorzystywania poszczególnych funkcji tych sklepu. Są to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, zapisujące dane potrzebne m. in. do zalogowania się na swoje konto, realizacje zamówienia. Pliki „cookies” są w większości automatycznie akceptowane przez większość przeglądarek internetowych. W każdej chwili mogą jednak Państwo je wyłączyć aktywując odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce lub tak zmodyfikować ustawienia przeglądarki, aby byli Państwo informowani o wszystkich sytuacjach związanych z przesyłaniem plików „cookies”. W przypadku wyłączenia plików „cookies” lub modyfikacji ustawień przeglądarki dot. plików „cookies” pewne części sklepu internetowego mogą nie działać poprawnie.



IX. Postanowienia końcowe

1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

3. Wszystkie znaki handlowe i towarowe zostały użyte w celach informacyjnych i stanowią własność ich odpowiednich właścicieli.